Dotacja udzielana będzie na podstawie Regulaminu, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Rady Gminy Oświęcim Nr XXXV/407/17 z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie: określenia zasad udzielania osobom fizycznym dotacji celowych na realizację zadań związanych z ochroną powietrza, polegających na zmianie starego systemu ogrzewania na proekologiczne w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Oświęcim, w ramach „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Oświęcim”, po uwzględnieniu rozstrzygnięcia nadzorczego, wyrażonego Uchwałą Nr KI-411/125/17 Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 11 października 2017 r.
Dotacja może zostać udzielona na wymianę kotła na paliwo stałe centralnego ogrzewania na następujące systemy:
a) ogrzewanie gazowe
b) ogrzewanie elektryczne
c) podłączenie do sieci ciepłowniczej
d) instalacja grzewcza z pompą ciepła
e) ogrzewanie na biomasę
Nabór wniosków będzie trwać od dnia 30 października 2017 r. do dnia 3 listopada 2017 r., w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałki, środy, czwartki w godz. 730 – 1530,
wtorki w godz. 730 – 1630,
piątki w godz. 730 – 1430.
Wnioski złożone poza terminem naboru nie zostaną rozpatrzone. O zakwalifikowaniu wniosków do programu dofinansowania decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Druki wniosków o udzielenie dotacji dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Oświęcim, pokój nr 26 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Oświęcim.
Informacji udziela Ekodoradca – Pani Żelisława Noworyta, pokój nr 26, tel. 33/844-95-66, z.noworyta@gminaoswiecim.pl
Zrealizowano w ramach projektu „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021 dofinansowanego ze środków programu LIFE Unii Europejskiej.